F.A.Q.



Op deze pagina vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen. Staat hetgeen jij zoekt niet bij onze frequently asked questions? Aarzel dan niet om contact op te nemen, ik help je graag!

► Waar vind ik de verzendkosten?
Deze zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling. Tijdens het afrekenproces worden de verzendkosten getoond, maar je vindt ze ook op de pagina voor Verzending & Levering.

► Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Dat is afhankelijk van hetgeen je besteld hebt. Kant-en-klare producten worden binnen 2 werkdagen verzonden. Customised artikelen doen er doorgaans wat langer over. In je orderbevestiging vind je de verwachte levertijd en ook hier kan je vast de verwachte verzend- en levertijden vinden.

► Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.
Ho, dat is niet de bedoeling. Heb je wel een orderbevestiging in je mail ontvangen (check ook je spam!), dan weet je namelijk zeker dat de bestelling geplaatst is. Misschien is je bestelling nog niet onderweg omdat het om een customised product gaat en de levertijd daarvan iets langer is?

Het kan ook zijn dat jouw pakketje wel degelijk verzonden is, maar nog steeds onderweg is. Neem sowieso even contact op! Dan gaan we voor je kijken bij de vervoerder. Mocht het nou onoplosbaar blijken (héél soms raken er pakketjes zoek), dan lossen we het uiteraard op een andere manier op!

► Ik wil de producten van CreEZions graag opnemen in mijn assortiment, kan dat?
Wat tof! Ja, dat kan zeker! Op de inkooppagina vind je vast wat beknopte info, als je daarna contact opneemt en het blijkt dat je een ideale wederverkoper zou zijn, ontvang je alle verdere info!

► Ik ben niet helemaal tevreden.
Wat vervelend om te horen! Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Op de pagina Garantie & Klachten vind je alle info. Mocht je er nou niet uitkomen, neem dan vooral contact op, dan kijken we samen naar de beste oplossing!